Monday, September 23, 2013

Mak BaNyak AnaK

Biasanya bila ada anak sorang kita terfikir boleh ke nak handle bila anak 2 nanti..
Bila anak masuk 2, dah rasa full tangan kiri kanan handle anak. Ehh..tu baru tangan kita,tangan En Suami kosong lagi,ok lah boleh tambah anak no 3.
Bila berjalan dengan 3 orang anak,gilir2 sorang pimpin 2 orang,sorang pimpin lagi sorang..Haaa..tak adil pulak ada free 1 tangan lagi.
Tambah pulak anak no 4, so bapak & emak masing2 full tangan handle anak2..jalan pimpin tangan kiri kanan,memang start anak 3 bapak tak boleh nak pimpin tangan emak dah ;p
Time anak 4 ni orang dah start pandang, ramainya anak kecik2 lagi.. 4 pun dah ramai,macam mana plak kalu 5..?

Hahahattuuutthahhahahatuut *ketawa terkentut2

my 5 Q
 
Sekarang ni bila keluar jalan2,g mkn kat luar memang konpem jadi macam artis. Ada yang tegur "muda lagi ramai anak". Saya dah tua...suami saya lagi laaa...10 tahun tua dari saya. Cuma anak2 saya kecil2 lagi..jarak umur diorg setahun dua je tu yang mudah dapat perhatian tu. Kalau korang tengok memang macam gaya cikgu tadika bawak rombongan murid2.

Subur?ehemmm...saya memang amalkan supplemen (SHAKLEE pastinya!). Sebelum terjebak dengan Shaklee ni saya makan jamu & vitamin dari G**. May be dengan amalkan vitamin/supplemen ni saya subur kot,mudah sangat lekatnya...apa2 pun,semua rezeki dari ALLAH. Ada yg lebih ada yg kurang.Saya ada 5 hero tapi belum ada rezeki heroin. Next kot?? errrkkk....

Oh yeaa...anak ramai tapi body maintain,nmpk muda,sihat & segar ? Alhamdulillah, semuanya dengan izin ALLAH.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...