Thursday, September 12, 2013

7 yrs of my AUTISME's son life



 
Mungkin sekarang orang ramai dah mempunyai kesedaran tentang simptom2 autisma & dah tau tentang wujudnya "AUTISMA" ni berbanding dengan 8,9,10 tahun dulu...saya pun tak pernah ambil tau cuma bila terkena hidung sendiri baru nak ambik tau hal2 sekeliling.

Autism is a disorder of neural development characterized by impaired social interaction and verbal and non-verbal communication, and by restricted, repetitive or stereotyped behavior.
 
 



 Tonton youtube ni, 14min pertama dalam movie ni sama seperti yang saya lalui 4,5 tahun dulu. Menangis, kecewa, tension, semua dah saya lalui, juga Denial stage. Senyum di depan orang,nampak tabah,kuat, tapi di belakang,saya menangis..menangis malam2, Siapa yang tahu? ALLAHUAKBAR!

http://youtu.be/rT-2S7L-N9c
http://www.examiner.com/article/banned-tv-films-about-autism-now-available-on-youtube-after-almost-10-years

Saya akan ceritakan setiap apa yang saya lalui & macam mana saya dapat detect anak saya istimewa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...