Tuesday, March 11, 2014

Tawaran Istimewa Untuk Pelanggan Yang Membeli ESP

Sempena bulan  ESP ini, saya sediakan sesuatu yang istimewa hanya untuk pelanggan saya sahaja. Ehhh.. Sangat istimewa okey! BUY 6 ESP, U GET FREE 1 ESP! Istimewa...Berbaloi... ESP memang menjadi pilihan ramai kerana keistimewaannya.
*Tawaran ini tiada kena mengena dengan Shaklee




Apa tawaran istimewa yang saya nak beri pada pelanggan saya tu?


TU DIAAAAAA !

Resepi ESP beserta info kalori yang menarik.

Kalau saya la kan.. saya suka ESP + Meal Shake, memang best rasa lemak-lemak vanilla. Sedap, sihat, also MY MILKBOOSTER!

Okey, apa lagi yang boleh dapat selain BUY 6 ESP FREE 1 dan Amazing ESP Recipes ni?

Pelanggan akan dapat FREE MEMBERSHIP , cash back dari Shaklee (yang akan dimasukkan pertengahan bulan seterusnya - time Bonus Shaklee) dan FREE Consultation tentang pemakanan/produk. Ada lagi.... apa dia? Jadilah pelanggan saya dahulu baru anda tahu.

Boleh hubungi saya untuk stok yang sentiasa 'bersedia' untuk sampi ke tangan anda dengan segera.

Penghantaran terus ke tangan anda bagi yang berada di Indera Mahkota, Semambu, Sg Isap, Bkt Rangin, Permatang Badak, Taman Impian, Bukit Goh, Tg Lumpur, Beserah, Batu Hitam, Balok.

Jaja Kamal    019-9480013 wechat/wassap




 atau boleh hubungi pengedar Shaklee berhampiran anda







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...