Ramai yang menyampah pada Shaklee ke? Menyampah pada suplemen Shaklee atau menyampah pada pengedar Shaklee? Haaa...tu kena selidik betul-betul. Marahkan sapi lembu pulak yang kena. Memang tak dinafikan iklan mempromosi produk Shaklee banyak sangat sekarang, sebab pengedar bertambah setiap hari << produk bagus tentu lah ramai yang berminat nak jadi pengedar. Janganlah menyampah sangat pada produk Shaklee. Kalau kita pergi pasar pun orang jual ikan sama je 3,4 buah meja tapi cara penjual tu tarik perhatian pelanggan berbeza-beza, betul tak?
Kita tengok apa istimewanya Shaklee ni :-
1- Sentiasa selamat - keselamatan amat penting di Shaklee & standard Shaklee tiada bandingannya. Lebih 350 ujian telah dijalankan pada setiap ramuan baru utk kesan pencemaran berbahaya, dan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setahun dijalankan bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.
2- Sentiasa berkesan - terbukti berkesan daripada pemilihan bahan-bahan semulajadi yg paling halus & tulen sehingga bukti kajian sains & makmal yg terdapat lebih drpd 100 bahan kajian penerbitan.
3- Sentiasa Mesra Alam - selama lebih drpd 55 tahun Shaklee menjadi peneraju dlm pergerakan alam sekitar (1960- pencuci biorosot pertama dicipta) sekarang menjadi syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral bg mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau Shaklee.
Bukti dan kajian ada!
Antaranya --->> kajian 2007; mereka yg mengambil suplemen Shaklee selama lebih drpd 20 tahun mempunyai kesihatan yg lebih baik berbanding mereka yg mengambil suplemen lain @ yang tidak mengambil suplemen langsung.
"Tukar jenama mampu menukar kehidupan anda"
No comments:
Post a Comment